خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/12/02 - 10:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
شریعتی نیاسر با اشاره به اظهارات بایدن:

دوره حرف زدن آمریکایی ها تمام شده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: آمریکایی ها به جای حرف زدن باید به تعهدات و رفع کامل تحریم ها عمل کنند.

مالک شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص بازگشت به برجام و لغو تحریم های ایران، گفت: این بار نوبت حرف زدن ایران و عمل کردن آمریکا است، دوره زمان حرف زدن آمریکایی ها تمام شده است، آنها قبلا حرف زده اند اما عمل نکردند، الان ما از آمریکایی ها عمل می خواهیم.



سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش شرط هرگونه تغییر در مسیری که ایران برای خود ترسیم کرده عمل قطعی آمریکایی ها به تمام تعهدات قبلی شان است که لغو کامل تحریم ها پایه این اقدام تلقی می شود.



وی بیان کرد: طبق قانون مجلس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید گزارشی از لغو تحریم ها به مجلس ارائه دهد و در صحن قرائت شود تا نمایندگان قانع شوند که تحریم ها کامل لغو شده و راستی آزمایی انجام شود، سپس مسیر می تواند تغییر کند.



این نماینده مجلس تاکید کرد: اکنون ما هستیم که شرایط تعیین کرده ایم و 5 اسفند ماه بازرسی های فراپادمانی به طور کامل متوقف خواهد شد و آمریکایی ها اگر تمایل دارند در مسیر گذشته گام بردارند باید اقدامات های قبلی خود را باید یکجا باهم بردارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 314352
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار